sobota 17. listopadu 2012

Aby nohy nebolely

Nějaké to cvičení pro free heel lyžaře.

První výlet na lyžích vždycky bolí. Je jedno, jestli se člověk mimo zimní sezónu věnuje nějakému sportu, vždycky se najde pár svalů, které zrovna ten váš sport, moc neprocvičuje a které jsou na lyžích, jako na potvoru, hodně potřeba.

Řešením problému, jak přežít první lyžování relativně bez následků, je začít pravidelně a s dostatečným předstihem vykonávat pohyby podobné těm, co člověk dělá na lyžích a co na suchu vypadají tak směšně.

Pro inspiraci přidávám pár videí, které na mě začal vyhazovat YouTube, když jsem si pěkně hověl u počítače, sjížděl telemarkové filmečky a snil o nadcházající zimě.

Jo a kdyby se snad někdo chtěl na základě těchto ukázek nadšeně vrhnout do tréninku hlubokých telemarkových pokleků, nebo začít přeskakovat lavičku, tak se prosím nejdřív zahřejte nějakým lehkým poklusem.




Na závěr ještě něco pro opravdové maniaky:


Tužme se! ;)

Honza

3 komentáře:

  1. Zkoušel jsem pár cviků o víkendu a nějak se mi teď hůř chodí do schodů :)

    OdpovědětSmazat
  2. hehe to verim, ja som si vcera dal po dlhom case squash a tiez sa pripomenuli svaly o ktorych som si myslel ze uz ich nemam :)

    OdpovědětSmazat